شهرستان همدان | واکاوی برنامه های دفاتر حوزه پیشگیری بعنوان اولین حوزه به صورت تخصصی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان گفت: با افتخار حمایت از همکاران و شرکای اجتماعی را در حد قابل قبولی به عهده داریم تا امور روان تر و بدون دغدغه انجام شود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان رئیس اداره بهزیستی شهرستان گفت:  امروز سه جلسه مشابه با سایر حوزه های تخصصی توانبخشی، اجتماعی و مشارکتهای مردمی خواهیم داشت.

 مرتضی حیدری گفت: اصل بودن مدارک واصله از واحدهای زیرمجموعه و تحت نظارت از ایجاد مشکل برای مراکز جلوگیری خواهد کرد.

رئیس بهزیستی شهرستان افزود: در مورد دفتر ترک اعتیاد نیاز است حساسیت بیشتری داشته باشیم.

وی گفت به حول و قوه الهی با تمام قدرت از نیروها و شرکای اجتماعی پشتیبانی خواهیم کرد و به خاطر جامعه هدف انتظار داریم همکاران و مراکز نیز بسیجی وار و از روی وجدانشان و انسانیت؛ کارها را با سرعت، دقت و عدالت پیگیری کنند.

حیدری گفت: هرگونه مبلغ جبرانی که در هر ماه پرداخت می شود برای رعایت عدالت در پرداختها و حفظ انگیزه همکاران با نظر مسئولین حوزه ها پرداخت خواهد شد.

رئیس بهزیستی شهرستان د رادامه خاطر نشان کرد پس از ارسال نامه ها در اتوماسیون پیگیر باشید تا نامه از سوی مسئول استانی به کارشناس ارجاع شود و در کارتابل مسئولین نمانده باشد.

وی گفت: از بخش دستورات در اتوماسیون می توانید ارجاع یا عدم ارجاع نامه به مسئولین استانی و کارشناس استانی را رویت کنید.

در این جلسه کارشناس مسئول امور پیشگیری گفت: با تامین دستگاه رفروکتومتر بینایی سنجی؛ ایجاد پایگاه دائمی دوم در مناطق پایین شهر به نتیجه خواهد رسید و عدم مراجعه اقشار مناطق حاشیه شهر و محروم به پایگاه فعلی در میدان بعثت مرتفع خواهد گردید.

 محبوبه افشار در ادامه سخنانش تسهیل در پرداخت وام های اشتغال را خواستار شد.

گفتنی است در این دیدار در مورد امور حقوقی و از جمله در مورد قرارداد و تفاهم نامه های حوزه گفتگو شد.

کد خبر 49519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد